Intrebari Frecvente
Banii mi-au fost retrasi din cont si nu am primit creditul
In magazinul online www.incarca-prepay.ro platile sunt confirmate doar pentru comenzile a caror livrare a fost efectuata.
In situatia in care suma platita figureaza in extras ca fiind blocata, comanda nu a fost livrata si ati primit e-mail cu mesajul "Plata nu a fost finalizata " este necesar sa contactati procesatorul nostru de plati, Payu https://romania.payu.com/ajutor
Cel mai probabil nu ati finalizat plata dar banca emitenta a cardului a efectuat blocarea sumei.
Daca totusi suma platita figureaza in extras ca fiind blocata si comanda nu a fost livrata, dar ati primit e-mail cu mesajul “ Plata a fost finalizata “ , este necesar sa contacti Serviciul Suport Clienti al magazinului pentru verificare status comanda.
Cel mai probabil ati completat eronat date in formularul de comanda.
Am platit comanda, am primit e-mail livrare, dar pe telefon nu imi apare reincarcarea
1. Verifica numarul de telefon reincarcat sa fie cel corect;
2. Verifica daca mesageria telefonului este libera si iti permite sa primesti mesajele de confirmare reincarcare transmise automat de catre operatorul de telefonie;
3. Verifica creditul disponibil si optiuniile activate pe numarul de telefon precum si beneficiile disponibile , astfel :
- Pentru operatorul Vodafone prin apel la 222
- Pentru operatorul Orange prin apel la 444
- Pentru operatorul Telekom prin apel la 1234
Pentru a comanda sunt obligat sa ma inregistrez
Comenzile pot fi plasate fara a fi necesara inregistrarea (creare cont ).
Clientii au totusi posibilitatea de a se inregistra prin a crea un cont in magazinul online, cont in baza caruia sa efectueze comenzi, sa vizualizeze istoricul , sa isi actualizeze profilul creeat.
Pot efectua orice reincarcare
Poti reincarca orice numar de telefon valid operator telefonie Vodafone, Orange, Telekom, Nobel, LycaMobile, s.a.
Limitarile de utilizare ale serviciului de reincarcare sunt :
- Nu poti reincarca un numar de telefon care apartine unei cartele SIM abonament.
- Nu poti reincarca cartela Sim LycaMobile achizitionata de pe teritoriul unei alte tari decat Romania
- Nu poti reincarca cu Credit Direct, cartela Sim Orange Prepay , mai mult de o incarcare intr-un interval de timp mai mic de 10 minute. Poti incarca o data Direct si a doua oara cu cod de reincarcare
Cum platesc
Comenziile plasate pot fi platite doar cu card bancar si procesarea lor se realizeaza securizat folosind serviciile PayU.
Informatiile referitoare la carduri se introduc in mod securizat doar pe pagina de plati a serviciului https://www.payu.ro/.
Tranzactiile efectuate in sistemele numite generic "Verified by VISA" si "MasterCard SecureCode" sunt asigurate prin elementul tehnic cheie al acestui program care este folosirea unui protocol sigur de autentificare: 3DSecure.
In cat timp se livreaza comanda
Comanda va fi livrata electronic, la adresa de e-mail precizata in formularul de comanda, indata ce plata este finalizata.
Pot aparea intarzieri in situatia in care la ora plasarii comenzii, se executa lucrari de mentenanta tehnica la operatorii de telefonie, caz in care comenziile se vor livra imediat dupa punerea in functiune a sistemelor de incarcare cartele.
De cate ori pot utiliza codul de reincarcare
Poti utiliza codul de reincarcare o singura data , pentru un singur numar de telefon.
Care este valabilitatea codului de reincarcare
Codul de reincarcare se livreaza electronic in cadrul unui voucher ce contine elementele de identificare ale tranzactiei de incarcare electronica cartela : Seria , Data si ora, Perioada valabilitate.
Te rugam sa verifici detaliile comenzii livrate.
Am gresit numarul de telefon. Pot anula comanda ? Politica de retur
Politica de retur
Conform politicilor operatorilor de telefonie potrivit carora odata o tranzactie efectuata, livrata, aceasta nu se mai poate returna, clientul / utilizatorul este obligat sa verifice, inaintea finalizarii tranzactiei/comenzii, corectitudinea datelor introduse in formular de comanda cu privire la tipul de produs/serviciu comandat si la datele de identificare/ livrare.
Comenzilor neprocesate, pentru care nu s-a efectuat livrarea,vor fi anulate .
Suma blocata aferenta va fi disponibila in contul bancar asociat cardului dumneavoastra imediat ce banca emitenta va procesa deblocarea efectiva. Daca deblocarea sumei nu va fi procesata in 3 zile lucratoare, va rugam sa contactati banca emitenta a cardului dumneavoastra, cu detaliile legate de plata online transmise catre dvs de Payu .